Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  باربري،باربري تهران،باربري آموت بار باربري،باربري تهران،باربري آموت بار

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

باربري تهران به ياسوج

ياسوج يكي يكي از شهرهاي جنوب غربي كشور مي باشد كه مركز استان كهگلويه و بويراحمد است. خدمات باربري تهران به ياسوج شامل حمل اثاثيه منزل، حمل كنار باري، حمل انواع لوازم و … مي باشد. براي دريافت خدمات باربري جهت ارسال بار از تهران به ياسوج مي توانيد با شماره دفتر مركز 02188520204 و يا دفتر پايانه 02155537323 تماس بگيريد.

ياسوج از غرب به خوزستان، از شمال به سمت چهارمحال بختياري، از جنوب به سمت بوشهر و فارس و از شرق نيز به اصفهان محدود شده است. اين شهر بعد از رشت دومين مركز استان از نظر بارندگي در كشور مي باشد. اين شهر داراي جمعيتي بالغ بر 134.532 نفر مي باشد.

توليدات ياسوج عمدتاً شامل خوراك دام، قالي، سبدبافي، موزائيك و آجر است. اين شهر، داراي واحد تصفيه و توليد شكر و نيروگاه توليد برق با سوخت زغال‌سنگ است كه برق مورد نياز منطقه را تأمين مي‌كند.

در سال ۱۳۹۳ يك واحد پتروشيمي با ارزش ۲/۲ ميليارد دلار توسط بخش خصوصي در ياسوج راه‌اندازي شد. توليدات اين واحد شامل بنزين، گازوئيل، گوگرد، آسفالت و گاز مايع است.

از سه مسير مي توان خدمات باربري تهران به ياسوج را انجام دارد كه اين سه مسير شامل موارد زير مي شود:

  • مسير اول شامل 489 كيلومتر است كه از نظر زماني داراي 6 ساعت فاصله مي باشد. اين مسير از تهران به سمت پرند، ساوه، همدان و در نهايت ياسوج ادامه دارد.
  • مسير دوم شامل 583 كيلومتر است كه حدود 7 ساعت فاصله زماني است. اين مسير از سمت شهر قدس تهران به سمت قزوين، ابهر، قيدار حركت مي كند كه در آخر به ياسوج ختم مي شود.
  • مسير سوم شامل 564 كيلومتر است كه 7 ساعت و 15 دقيقه فاصله زماني دارد. اين مسير مانند مسير اول تا قبل از همدان ادامه دارد و بعد از آن به سمت گل تپه، بابارشاني و بيجار ادامه خواهد داشت كه بعد از آن مانند مسير دوم به ياسوج ختم مي شود.

تمامي رانندگان آموت بار با توجه به ترافيك جاده و شرايط آب و هوايي يك مسير را جهت تسريع در زمان باربري انتخاب مي كنند. همچنين از چادر برزنتي جهت جلوگيري از آسيب ديدگي بار در زمان بارندگي برف و باران استفاده مي كنند.

براي دريافت خدمات باربري از تهران به ياسوج و ياسوج به تهران با نمايندگي مربوطه تماس بگيريد و پس از مشاوره توسط كارشناسان آموت بار يك ماشين را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائيد.

هزينه و خدمات باربري تهران به ياسوج

هزينه باربري از تهران به ياسوج ثابت نمي باشد و با توجه به عوامل مختلفي مشخص مي شود كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نوع بار _ از عواملي مي باشد كه مي تواند بر قيمت باربري تأثيرگذار باشد
  • وزن بار _ اگر وزن بار شما 2 تن باشد مي توانيد با نيسان بار حمل كنيد و اگر بيشتر از 2 تن باشد بايد با ماشين هاي بزرگ تر مانند خاور، كاميونت و … حمل كنيد.
  • حجم بار _ اگر حجم بار شما بيشتر از نيسان باشد ولي وزن آن به 2 تن برسد بايد بار را با خاور حمل كنيد. چراكه پليس راه بار بيش از اتاق نيسان را دپو خواهد كرد.
  • ارزش بار _ از دلايل مهمي مي باشد كه بر قيمت بار تأثير مي گذارد.
  • بيمه باربري _ بيمه باربري به اختيار صاحب بار مي باشد و در صورت ضرورت بيمه اضافه خواهد شد كه تعرفه جداگانه اي دارد.
  • نوع ماشين باربري _ هرچه مقدار ماشين مورد نياز بار شما بزرگ تر باشد قيمت باربري نيز بيشتر مي باشد.
  • فاصله مبدأ تا مقصد _ از مهم ترين عوامل موثر در تعيين قيمت باربري مي باشد.

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/29 ساعت: ۱۵ توسط:amutbar :